|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
tja ik zag het niet staan maar deze band verdient volop een topic , dus bij deze Voor verslaafden van zeer vette brute maar zeker ook melodische death metal (eigenlijk Carcass rip off 1e klas maar ze doen het zo fucking goed dat ze mijn zegen hebben!): http://www.impaled.info BLOoDBATH!!!!!!!!!!!!!!!!! (mijn Fav nummer van ze) Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Impaled - The Dead Shall Dead Remain! vette shit! Leon Del Muerte (Ex-Exhumed, Ex-Impaled, Murder Construct) zal invallen voor Bud op Bass tijdens de komende "Exhumation of europe 2003" tour. |
|
Impaled kickt zeker ass! Uhr waarom zijn al die Inhume shirts uitverkocht? ik vind die ene met dat hangende lijk echt super namelijk Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
the dead shall dead remain is erg gaaf, maar heeft niet echt een optimale productie, zet 'em maar eens op in de auto, dan moet 'ie erg hard staan wil je er nog wat van horen. (en nummer 12 moet je zeker niet te hard zetten!!!) grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
je moet brute shit altijd hard zetten en zeker Impaled! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik heb hier The dead shall dead remain liggen, supervette schijf, geniale intro! No meat is sweater |
|
Heerschende muziek! |
|
Volgt het al een zeer lange tijd, donders vette band. Altijd zeer weinig mensen over gehoord. Hadden vorig jaar hier een paar concerten willen doen in europa, maar door te weinig animo is dat afgezegd, gvd!!!! |
|
quote: GVD, wát een carcass rip-off zeg!!!!! g-e-w-e-l-d-i-g nummer! eens even gauw wat meer van zoeken, bedankt voor de tip!!! dit is die mp3 van de site. http://66.199.224.135/uploads/3015_operatingtheatre.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 24-02-2004 22:22] Oud Vuil. |
|
Heb maar 1 woord voor Impaled: HEEERRRSCCCHHH!!!! |
|
the show must go on in the operating theatre!!! mondo medicale is geniaal grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote: Binnenkort maar eens aanschaffen! |
|
Doen! Mondo Medicale is geniaal! |
|
waarom doet de music link op de site het niet |
|
"operation?!.. " Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ze hebben gewoon een nieuwe! *moet hebben!* http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=5027 [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 01-03-2005 12:03] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik heb hem!!!! en hij heerst mwwaarrggh ende wraaaarghhhh Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
schop ... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
voor mensen die geilen op Carcass en Impaled; SPLATTERHOUSE!!!! http://www.geocities.com/rottenabode/ lekkere vette Gore/Grind a al Carcass dus Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik vond hun eerdere werk veel teveel op Exhumed lijken. Maar ik heb laatst hun nieuwe aan een luisterbeurt onderworpen en ik kan u vertellen dat die cd nog wel even aangeschaft wordt. Death metal in het straatje van Carcass ten tijde van Heartwork. Bruut en melodieus tegelijk. Prachtig allemaal. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: ik had no the house that dead built op mp3 op me pc, klinkt wel grappig... |
|
ik vindt het wel erg lekker klinken Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
apart splatterhouse topic dan maar? kan je die ook kicken om de zoveel tijd, net als augury en impaled... |
|
mja ik vind het wel ok, ik was ook niet kapot van heartwork (carcass). Dus dat verklaard het misschien "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |